Someday we'll decide where we want to live out our lives.

© 13/12-12 Stora Kyrkan - Palmcrantz musikelever.

Oh hello there!
Haft fullt upp med praktiska prov och så vidare. Somnat efter skolan varje dag också, så lovet jag fick idag var verkligen välbehövligt! Har skypat lite med Fredrik men han skulle sova nu så då är det väl lika bra att jag också gör det, trött som jag är. Har försökt planera in lite saker under lovet så att det inte ska bli så långtråkigt. Om jag ska vara riktigt ärlig så gillar jag inte julafton så mycket alls. Tiden runt om kan väl vara helt okej, men just julafton, all väntan osv gör mig galen. Funderar på att spendera min julafton i sängen! Men nu ska jag inte vara bitter för självklart får ni gilla julen om ni vill :-)
STOR BAMSEGOS KRAAAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0