I can see beauty when other see ugliness.

Jag blev så jävla rörd när jag såg detta videoklipp som många har bloggat om senaste tiden. Tog mig tid att kolla på det nu, och jag var nära att gråta. Jag bläddrade sedan lite snabbt bland kommentarerna då några skriver att detta klipp är fejk, men fejk eller inte så har det ett bra budskap! Stå på dig killlen! ♥

Men det var när jag hittade det här videoklippet på Dessies blogg som det brast, jag kände hur en tår rann ner för kinden. Den här killen, så himla fin och underbar. Han gör ett "svar" till Jonah där han berättar hur han gått igenom samma sak, och hur han tog sig ur det! Blev så himla rörd, han erbjuder sig att hjälpa/stötta Jonah och peppar honom. Det är sånt här vi medmänniskor ska göra! Vilken anledning har vi att vara elaka mot folk vi kanske inte ens känner? Nej från och med nu ska jag bli en bättre medmänniska, och tillsammas gör vi skillnad.
.
Det var bara det jag ville säga. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0