~ I'd rather love someone I can't have, then have someone I can't love. ~

© Två bilder från tidigare idag.

Haha som ni ser på första bilden så är det KAOS när alla barnen ska springa ut och få godis av tomten, alltid lika roligt att skratta åt barnen som ramlar.. Andra bilden är tagen någonstans mitt i våran julklappsöppning, mitt på "dessertbordet" bestående av endast godis, mums! Tänker inte skriva ut allting jag fått i julklapp, för jag tror inte att intresset är så stort..? I alla fall så är jag supernöjd med alla mina klappar och hoppas ni är det också!
Nu ska jag läsa lite i en bok jag fick idag, Emmas skönhet (som ni även ser på bilden därför kan ni ju själva lista ut att det var en julklapp till mig). Sov sött! ♥

Kommentarer
Camilla

God Jul & Gott Nytt År ♥

2011-12-25 @ 01:42:58
URL: http://camillalindstrand.blogg.se/
Cornelia

härliga bilder ! :)

jättefin header, älskar dina ögon !

god jul och gott nytt år !

2011-12-26 @ 17:24:43
URL: http://coornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0