Merry Christmas to you all from us all!

Även fast jag inte gillar julafton så säger jag ändå God jul allihopa!

Var iväg med pappa på tomtehoppningen (massa tomtar som hoppar fallskärm och delar ut godis) men iår var det inte en enda som landade rätt! Haha det blåste så himla mycket så alla for i väg i skogen, bjöds på lite skratt sådär. Efter det tog vi en omväg hem och träffade våra kära "minirenar", hjortar.
Öppnade ett paket när jag kom hem också, en jättefin kjol från StylebyTyra! Jag beundrar den tjejen sjukt, hon är så jävla grym som har gjort allt detta med tanke på hennes ålder osv, när jag blir stor vill jag bli som dig Tyra!
Stor julkram till er alla!

Kommentarer
Matilda

Grym blogg!

godjul

2011-12-24 @ 22:30:50
URL: http://scenbloggen.com/matildaisaacs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0