Sometimes you have to realize that people can stay in your heart, but not in your life.

© Matbilder från Turkiet. Vill tillbaka till värmen!

Hello!
Tog en paus, haha men nu är jag redo igen! Kort skoldag idag som vanligt, så skönt. Har varit sjukt oeffektiv den här veckan och "försovit" mig flera gånger så att jag fått stressa.. Inte bra, men med endast 3 skoldagar kvar till jullov så får jag väl stå ut.
Ikväll blir det basket igen och sen blir det övernattning med fina flickor, jag är nöjd. Imorgon ska jag försöka gå en vända på stan för att hitta ett par skor och några julklappar kanske. Har fan inte köpt en enda! Någon som har förslag på julklapp till pappor? Hör av er i så fall!
KLEMKLEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0