That LIKE A BOSS moment when you get the right answer and the smart kid doesnt.

HEEEEEEEJ!
Till att börja med vill jag bara säga att Breaking Dawn var G R Y M! Så. Sen har jag sovit hos min pojkvän några dagar, och inte haft tid att blogga. Igår tog jag tag i mitt utvuxna/missfärgade hår och turned it into RED!! Stoked. Blev ganska bra, dock svårt att få till en snygg bild. Är helt fucked up eller något. Idag var jag ledig, så jag chillade hemma och mötte sen upp Fredrik och Kajsa för Mc'Donalds glass. Ikväll drog jag ner till pappas motorcykel garage/klubb, call it whatever. Dom hade lite invigningsfest där osv. När jag tröttnade på det gick jag till ICA och köpte chirre och Redbull. Slängde mig framför Sims när jag kom hem och där sitter jag nu. Blir nog inget intressantare än så ikväll.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0