Utseende är inte allt, men man kan inte runka till någons personlighet.

My beautiful girls, find on weheartit.

Hej!
Ta rubriken med en nypa salt! ;) Haft lite fullt upp med träningar och lite sånt där. Är även suuuuupertrött på mornarna eftersom jag måste anstränga mig varje dag för att ens se någonting! Men på måndag så..!
Nu har jag vänt upp och ner på vartenda plagg i min garderob så nu är det ordning och reda. Har även hämtat mina gosetomtar som ska placeras i rummet. Sen ska jag lägga mig så jag tar mig upp till morgondagen. Två lektioner, luncha med mami och sedan dansa på kvällen. Ha det bäst, flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0