You are no better than I am, so stop acting like you are.

"Vi hörs imorgon!", haha måste sluta skriva så, för det är jämt när jag skriver så som uppdateringen dröjer flera dagar. Hade super på myset i lördags, var ganska så trött i söndags och igår fick jag veta att jag har fått en "allergireaktion" i ögat.. Jag som använder kontaktlinser varje dag, tvingas gå blind/glasögon (no way, passar inte alls i glasögon) i en VECKA!
Tycker synd om mig själv men försöker överleva ändå. Hoppas eran vecka började bättre än min! Klem.

Kommentarer
Annelinepine

hahahaaahaha, fyfan vad man är snyggrå.

krya på ögat!

2011-11-25 @ 07:05:43
URL: http://eannelineh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0