You've heard what I've done, not what I've been through.

Google är riktigt bra att ha sometimes - bild från google alltså.

Har legat i soffan hela dagen, kollat på allt från OTH till Fotbollsgalan. Zlatan tog hem guldbollen för 5e året i rad !!!! Men som han är värd det! Är fortfarande deppad över att han inte spelade matchen när jag var i Milano i våras, men Milan leverarade ju även med han på bänken. Så det är inte så hemskt.
Har pillat i mig massor av ipren och halstabletter idag, så jag blir hemma imorgon också. Vill vila upp mig riktigt så att allt det sjuka får försvinna liksom, istället för att bli sjuk igen någon dag senare. Smarta jag. Nu ska jag försöka sova lite grann, xoxo sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0