I love in scary movies the person yells out "Hello?" As if the killer is going to be like "Yeah, I'm in the kitchen, want a sandwich?".

Long time, no seen.
Har gjort en massa roligheter under dom dagarna jag har varit borta; blivit bjuden på kinamat, haft mysig spakväll, ätit massa gofika, lekt med mina underbara vänner Kajsa och Isabel, ätit massa godis ur en hellokitty burk och bara varit massa glad!
Saknar min älskling som åkte hem i helgen, tur att jag får träffa honom i morgon! ♥
Nu ska jag kanske sätta igång några avsnitt av Modelljakten, samtidigt som jag äter upp det sista utav mitt godis, sen ska jag sussa. Imorgon har pappa lovat frulle på sängen, hmm hoppas på det! Sen ska jag kanske på syjunta, hockey osv. Men men, det är imorgon det. GODNATT MINA FINA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0