Make her your everything in front of everyone, every time.

Eftersom att många mår sämre på hösten/vintern än vad dom gör på sommaren (inkluderar även mig själv i detta) så tänkte jag göra en liten "men tänk va mysigt och roligt det HÄR är! det kan man ju inte göra på sommaren"- lista. Here you go!
  • Sätta på sig en stor stickad tröja, göra en kopp te och mysa under en filt med en bra bok. (boknörd)
  • Man får använda alla sina kläder igen! På sommaren går man ju runt i nästan ingenting ;-)
  • Man kan tända massa levande ljus, sätta på en bra film och mysa med någon man tycker om!
  • Det blir lättare att somna när det är mörkt ute, så slipper man ligga vaken i flera timmar.
  • Man får igång alla rutiner, sovaätaskolaätasova, och ens kropp mår mycket bättre!
  • När snön kommer kan man göra snöänglar, snölyktor och framförallt snögubbar!
  • Tjocka och gosiga ytterkläder! Jag får använda min Kari Traa overall ;-)
  • Julklappar!!!
  • Nyårsafton kan man väl inte annat än se fram emot?
  • Inte långt efter nyår brukar tidningarna släppa vår/sommar modet, så då kan man underhålla sig med att planera outfits och kläder medans man njuter av en varm choklad i en snödriva med massa solstrålar på sig.
Hoppas den duger! Jag blir lite småglad av den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0