A pretty face doesn't mean a pretty heart.

Hade en myskväll igår som inleddes med en powernap på två timmar. Sen gjorde mamma gomat och till efterrätt bakade jag blåbärspaj. Kollade en stund på tv innan jag gick och la mig igen, långt innan midnatt. Kändes lite patetiskt, så jag skäms över det. Men! Istället är jag uppe nu, som jag nästan aldrig är på en lördagsmorgon, och kan ta vara på hela den här dagen istället för att tjura i sängen fram tills klockan två.
Idag ska jag åka till Alsen och kika på fotboll, kanske en sväng till Arenan också. Sen mot kvällen får vi se, antigen ska jag vara med min kära klass, eller på konsert och se bästis spela. Hur som helst så sover jag nog hos älskling inatt, just so you know.
xoxo

Kommentarer
Louise - Onepiece tävling pågår!

tjatja :)

dagens blogg vinnarna är nu uppe :) Kika om du är en av tre annars får du gärna anmäla dig igen :)

2011-09-25 @ 12:22:10
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0