You know my name, not my story.

Tänkte att vissa som klickar in här kanske inte har en aning om vem jag är så jag tänkte fixa ihop ett litet "get-to-know" inlägg, just for you babes!
Jag heter Charlie, är en jävligt störd person. Ganska skön om jag får säga det själv, lite knasig bara. Bor i den lilla staden Östersund, i mitten av kalla Jämtland. Fyller 17 bast i april, så tills dess är jag 16 långa år. På fritiden gillar jag att umgås, dampa, fotografera och dansa. Har precis börjat ettan på HV11 med inriktining Hälsa och Kroppsvård på Palmcrantzskolan. Trivs som fisken i vattnet! Jag har ett litet beroende på Cocacola och godis just nu, vilket inte är så bra. Försöker avvänja mig, men det är ju såå gott!! Mums ♥ Så fort jag kommer igång så älskar jag att träna och röra på mig, det är bara att komma igång efter sommarlov och slappning som är det svåra...
Det var lite om mig, tralalalalaa. Om det är något annat är det självklart bara att fråga. Tuudeelee. ♥

Kommentarer
lotta

"på fritiden gillar jag att dampa" haha du är så rolig! jättekul att du kommit igång med bloggningen min alldeles egna beautyqueen, du får gärna göra behandlingar på mig nån gång. pussiluss! ciao. ps. det var snyggt med headern ds.

2011-09-05 @ 22:56:21
Charlie

You know I like it ;)

Såklart, så fort du kommer upp kommer jag vara och pilla på naglarna och massera! Keep on your own blog! puss och kram ps. tack! ds.

2011-09-06 @ 21:47:44
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0