I got these questions always running through my head.

Hade min första idrottslektion på gymnasiet idag, var ganska roligt trots min feber. Höll ut men åkte hem efter engelskan. Somnade bredvid mamma och vaknade vid halv fem. Sen har jag gjort en läxa och kollat Disney. Har haft ont i huvudet också så därför har jag inte haft ork till att blogga, sorry guys!
Ska snart sova och sen blir det nog skola imorgon, går från 8.15-10.40, så det är ganska lugnt. Sen ska jag träffa älskling (vet att jag skulle sluta prata om honom men jag kan inte, haha.) för han åker hem över helgen. Han är ju lantisbo.... Eller snarare inte. Åre is the fucking shit man. Nu ska jag återgå till Disney och sen sängen. See you around! Godnatt ♥

Kommentarer
Älskling

Stackars!! <3

2011-09-08 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0