Just because her eyes don't tear, dosn't mean her heart dosn't cry.

Bjuder på denna söta bild från tidigare idag när jag hade min slöintegöranågonting/sova-tid.

Hello there!
Nu ligger jag nergosad i sängen och filosoferar om det finns några döda lik i mina väggar (ja, jag såg criminal minds nyss). Ikväll har jag bara varit hemma och ätit chips och mörk choklad, mys. Ska snart försöka sova för imorgon åker jag troligtvis på en lite spontan tripp till Åre, får förhoppningsvis träffa min sjukt saknade Ebba och massa andra fina vänner. Stannar även över natten hos min käääääääääre pojkvän. Punkt slut. Kommer nog mobilblogga med Blogg.se's härliga app, tidsinställer även ett inlägg - just for you.
Ha en jäkligt bra helg och skratta mycket, ett gott skratt förlänger livet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0