Pretending to be happy when you are in pain is just an example of how strong you are as a person. Still making that simpel smile when every part of you dies.

Sådärja! Fick massa matteuppgifter som jag ska göra klart och på engelskan låg vi i bibloteket och läste bok/bloggar/sov. Sen fick vi åka hem, skön dag!
Ska snart väcka mamma och äta något, sen ska jag byta om och åka in till stan för att pussa på älskling. Sen blir det nog en Sundae med Kajsa på donken, även fast det inte är Sundae-fredag idag. Ikväll funderar jag på att bara vara hemma och äta typ, men jag vet inte. Det är ändå så tråkigt väder och det skulle vara skönt med lite lugn och ro. Hm.. Vi hörs sen, nu kurrade magen! Massa kärlek till er. ♥

Kommentarer
Sara

Va fin du är! :)

sv: ååh eller hur, sjukt bra tidning ju!

2011-09-09 @ 15:43:16
URL: http://jibbsara.blogg.se/
BT

Så söta bilder!!

2011-09-09 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0