This time last year everything was so different.

Haha fan vad mean mina ögon såg ut on tha picture!
Blev 3 timmars dans idag, riktigt skönt att komma igång somsagt! Syndes dock att jag inte har tränat på ca ett halvår, haha. Men det kommer! Var hos min älskling (ska sluta prata om honom all the time, låter som en toffel. Så ni får bara tänka er att jag typ är där lite då och då och pussar på honom, ok?) och nu har jag duschat, fikat lite och knölat ner mig i sängen med Sophie Kinsellas bok En shopaholic får en syster. Har läst alla andra och den här är minst lika bra!
Imorgon är det lång dag på skolan, 8.15-15.55. Så är troligtvis död då. Hörs när jag slutar. Ciao! ♥

Kommentarer
ingrid

grymt snygga ögon charlie! är så himla glad över att du börjat blogga igen, iiiih :D

2011-09-08 @ 17:11:22
Charlie

Haha kul att jag kan göra någon glad! Och tack för komplimangen! :D

2011-09-08 @ 19:51:43
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0