Treat the people you love, like you wanna be loved.

Hann aldrig med bloggen i helgen, la den lite på is. Men nu är jag back on track!
I fredags kom tjejgänget hem till mig och vi hade tacomys och sedan begav vi oss in till stan för att se Bridesmaids, riktigt rolig film! Tror aldrig jag har skrattat så mycket inne på en biograf, tack vare mina flickor. ♥ I lördags ställde jag väckarklockan på halv 8, åkte in till älskling och väckte han innan jag gick ner till studion för att sedan dansa på torget, på Bussens dag. Gick förvånadsvärt bra, med tacke på att jag lärde mig dansen i tisdags! Sen var jag med älskling, åkte hem och duschade sedan in igen. Vid nio kom Tove och vi gick sedan i samlad trupp till en fest där jag och älskling inte stannade så länge, så fort vi kom hem somnade jag typ i soffan. Så himla trött! Sen kom Tove fast jag halvsov typ, så vi gick och la oss.
Idag har vi inte gjort så mycket, åt cheese på donken, en chai på Thörnes och ikväll har jag pluggat.. Tänkte lägga mig i ett bad nu, och mysa (kommer somna). Hörs imorgon dudes!

Kommentarer
Sabina

personligen tyckte jag inte att bridesmaids var så jätterolig..

2011-09-19 @ 10:28:11
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0