Whatever people say I am, that's what I'm not.

Nya höstskorna, Eurosko 499:-.

Yo!
Kom hem för två timmar sen, har hunnit plugga lite matte och haft tyst minut för alla offren i 11 september attackerna. ♥ Igår cyklade jag, Kajsa och Isabell runt lite, åkte till Maxi och köpte godis. Sen cyklade vi hem till Fredrik där vi dampade loss lite. Sen drog vi hemåt och somnade tidigt. Gosat med valpen hela morgonen, så söt!! Nu kollar jag Disney och funderar på att baka lite chokladbollar. Mums!
Sen vill jag bara säga grattis till min älskling som har stått ut med mig i en hel månad, woho!! Starkt jobbat!
Xoxo

Kommentarer
Sara

glömde bort för en sekund att du hade börjat blogga igen, så har inte varit inne här på nån dag. Sen plötsligt så kommer jag på det och kikar in.. OCH JÄKLAR vad jag älskar att du har börjat blogga igen!!!!!!!! Du är inte lite bra på att uppdatera! IHH, äntligen!!!! PUSS

2011-09-11 @ 16:48:17
URL: http://londonblondin.blogg.se/
Charlie

Haha roligt att du tycker så min vän! Du får börja lära dig lite och uppdatera mer du också! ;)PUSS

2011-09-11 @ 17:31:14
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0