I'm not a ladies man, I'm a land mine. Filming my own fake death.

Så charmig!!

Hej, Björn här.
Idag vaknade jag upp bredvid Charlie, bästa sättet att vakna på!
Måste dock ha vaknat på fel sida av henne eftersom så fort jag kom utanför dörren så har allt jag försökt mig på bara blivit strunt. Jag har missat bussar, tagit fel bussar, inte haft några rena strumpor, inte haft tillräckligt med pengar till frukost (fick ingen hos Charlie..) och sen när jag tog rätt buss så hade jag inga pengar på busskortet.
Kom försent till skolan gjorde jag också, väl där så fick jag göra Robin och Henkes jobb, men jag är van.
Mamma hämtade mig på skolan och då började dagen genast bli lite bättre.
Gick och handlade med hon, köpte fläskfilé som hon lagade i lägenheten, undebart.
Sen fick jag 350 kr av henne för att hon kunde sova hos mig istället för på vandrarhem.
Det var min dag, hoppas ni gillade den, det gjorde inte jag.
Nu ska jag försöka sova med underbaraste. Mjau

Kommentarer
Blaggaren.

Bästa inlägget hittils, no doubt.

2011-09-22 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0