To be strong is to see light in the darkness and to always fight to get there.

©Picture by me : The Shoutouts @ Tingshuset 02/09/11.

Tjena mittbena!
Igår var jag på fotboll, dock inte i Alsen. Jag och mamma råkade köra lite fel så vi åkte dryga 6 mil från Krokom till Alsen vilket egentligen ska vara 3, så vi tog en liten omväg.. Körde bara förbi fotbollsplanen när vi väl kommit fram och åkte istället till Arenan och fick höra att ÖFK spelat upp sig till Div 1 igen, härligt!
På kvällen såg jag det underbara bandet The Shoutouts på Tingshuset med min älskling, har dock lämnat kameran hos Björn så det blev en gammal bild. Sen drog vi på efterfest med dom + massa fler, skrattade lite och gick hem. Idag har vi bara degat, jag har ätit fattiga riddare för första gången och sen såg jag sista perioden av innebandyn som efter en spännande övertid Jämtland vann.
Har även hunnit med någon timme hos pappa som är hemkommen från USA, mysigt att träffa honom igen. Fick mina efterlängtade UGGs (bild kommer vilken dag som helst) och massa annat smått och gott. Nu ikväll har jag vigt min tid till plugg som aldrig blir klart eller bra, så jag ska skita i det nu och sova snart.
Kyss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0