Keep calm and dream on.

Ganska chill skoldag, lite snack före lunch och sen studiebesök på en blomsteraffär. Efter det åkte jag och mamma upp på Lillänge, hittade mig en fin bikini till i höst och lite annat smått och gott. Avslutade besöket med en McBengt på donken! Den var högt över förväntan och det är sjukt synd att den utgår idag. Men men, nu till veckan är det McLeif som gäller!
Nu ligger jag framför Disney med lite småfeber och tycker synd om mig själv. Funderar på att slänga ihop en sockerkaks smet men det känns för mycket.. Vi får se! Ska ta tag i träningen till veckan också, blir skönt att komma igång igen!
Xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0