Believe in yourself and all that you are.

© Makt eller Girighet 16/4/2012.

Hej!
Några bilder som jag knäppte idag, tycker att det är så himla svårt att fota scenbilder.. Nu fick jag lite ångest för att jag inte går media... Showen var i alla fall superbra, alla var så himla duktiga som vanligt och jag tycker att det är en cool kombo med bok och dans! Ni kan läsa mer om den här och här.
Har kollat på dagens Bigbrother, Annica och Marcelo... Haha fast jag älskar dom ändå. Sörjde Joe som fan ikväll också... Come back!!! Nu ska jag chilla, sova och imorgon är det skola + ljussättning och klockan sju börjar matchen. Ingen aning om hur jag ska hinna, men jag vet iallafall att bloggen kommer troligtvis få lida, kanske mobilblogg, kanske inget. Hörs! ♥♥

Kommentarer
Blopparna - Alexandra

Ser riktigt bra ut!



/ Sprid din blogg och dela dina outfits redan idag på Sveriges nya mode- och bloggcommunity - http://bloppfashion.se

2012-04-17 @ 12:02:38
URL: http://blopparna.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0