How many times do you need to get hurt for you to know it's time to let go.

© Haha vilken stjärna jag är på att rita.. Bra tidsfördriv i alla fall.

Godmorgon!
Tog en lång omedveten sovmorgon istället för att träna.. Skitliv. Vaknade för två timmar sen men har precis ätit frulle, jordgubbar och varm oboy med grädde! Så jävla gott.
Får se om jag ska åka iväg till gymmet om ett tag eller om jag skiter i det. Åker nog hem till pappa ikväll iallafall! Första finalmatchen är det ju, älskade Brynäs mot Skellefteå. Krossa dom! ♥

Kommentarer
Kenza FAQ

Hej Charlie!



Din fråga till Kenza om kategorin "Mina tatueringar" i hennes blogg har blivit besvarad i min blogg!



LÄNK:

http://kenzafaq.blogg.se/2012/april/a-saturday-on-the-town.html



Ha det bra & hoppas att det går som du vill i matchen nu! =)



/Kenza FAQ

2012-04-10 @ 21:34:38
URL: http://kenzafaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0