I don't want to lose you like I lose everyone else.

© Far from what I once was, but not yet what I am going to be.

Hej!
Hade engelska muntliga nationella idag och det gick superbra! Mindre bra gick hemmaprovet i matte, där jag fick tillbaka provet med kommentaren "långt under din kapacitet Charlie" men ett godkänt blev det ju så jag är nöjd ändå.
Fick sluta tidigare så jag åkte ner på stan där jag hittade massa roliga saker som ni ser ovan. Älskar nya saker! Sen var det dags för stora genrepet och sammanlagt blev det väl 4-5 skadade. Skönt! Skickar massa kärlek till Erika som fortfarande är på akuten i väntan på att bli omplåstrad ♥♥♥! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0