I've had so many words, but I had no courage.

© Sitting here alone, eating candy from my easteregg.

Hej!
Haha som ni ser på bilden sitter jag just nu ensam i mitt vardagsrum och äter godis.. Forever alone..
Har mest sovit hela dagen, somnade om efter mitt förra inlägg, somnade under hockeyn i mina fatboys osv. Det tar på krafterna att inte göra någonting. Nu kollar jag på tv, går både Harry Potter och Pirates men jag vågar inte se dom ensam. Hahaha skraj... Kollar på Extra extra istället, mycket roligare! Ajaaaaaaaaa, hoppas ni har en rolig påsk/lördagskväll osv! ♥

Kommentarer
sara

åh fin bild!

Jag dör av att se dina bilder från Malta... fyfasen.....

2012-04-08 @ 15:25:21
URL: http://londonblondin.blogg.se/
Charlie

Svar: Tack! Hahaha och ändå har jag knappt lagt upp några, hihio! Ska plåga dig mer snart ;) :*

2012-04-08 @ 20:52:13
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0