Laughing so hard, no noise coming out, so you sit there clapping like a retarded seal.

© Faan vad jag saknar er tjejer!

Hej!
Mår lite bättre idag, men har fortfarande svårt att röra mig. Men nu ska ni få lite klarhet i situationen tycker jag.. Hade en helt fantastisk vecka med mina fina tjejer, vi dansade, upptäckte Malta och bara hade kul. Sista dagen var min födelsedag och vi skulle fira den på stranden. Först var det lite molnigt men vi pressade ändå, och tillslut blev det soligt och fint. Upptäckte efter några timmar att vi bränt oss lite lätt så vi gick och åt lunch, och ju mer tid som gick desto rödare blev vi. Jag hade somnat på mage så hela min rygg + bakbenen blev sönderbrända... Nu har det gått 4 dagar sen jag brände mig och jag är fortfarande svullen och röd. JA MEN HEJ VAD KUL! Haha hela mitt liv rasade när jag fyllde 17.. Allt har gått åt helvete och om jag får bestämma skulle jag helst hamna i koma tills min 18årsdag. Men, det är ingen mening att deppa för att allt går dåligt, utan det är bara att bestämma sig för att vara positiv och ta allt med ett leende på läpparna!
.
Skulle egentligen åka till Ellinors stuga över påsk, men som det ser ut nu blir jag nog ensam hemma istället. Kan inte ha på mig tighta byxor/tights eller några andra skor än converse.. Får träffa min fina flicka när skolan börjar istället! Saknar mina vänner så det gör ont.
.
Nu ska jag fortsätta med att halvligga i fotöljen och äta jordgubbar, ska försöka ta tag i lite skolarbete också.. Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0