Nothing is impossible, the word itself says I'm possible.

Welcome to my morningcrib!

Godmorgon!
Råkade somna vid ett igår, skulle vara vaken längre för att prata med en vän osv men är man trött så är man! Vaknade pigg och glad för en halvtimme sen, hade inte riktigt lika ont i benen och det kändes grymt skönt. Sen råkade jag dra på dom med nageln och fick smaka på döden...
Nu ligger jag i mitt mysiga crib och lyssnar på musik, chillar och funderar på att börja skriva på mitt tal. Sen ska jag göra i ordning frulle och sätta mig på balkongen i solen! Låter bra, men kan inte låta bli att fundera på hur bra jag skulle ha det med Ellinor. Skitben... Hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0