Surround yourself with only people who will lift you higher.

image description
© Two iPhonepics from when I was away.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Fan vad jag har saknat er. Fast endå har jag inte tänkt så mycket på er, tyvärr. Mitt liv kokade över och det blev för mycket, jag har börjat rett ut det nu men den här veckan är kaos på grund av Vårshowen så jag skjuter upp vissa saker. Medans jag har varit borta har jag hunnit träna nästan varje dag, tagit en tur till Åre för att se IN FLAMES (!!!) och Before My Damnation som förband. Den kvällen var grym. Hela Åreresan var grymt skön, komma bort från stan osv.
Idag åkte jag till Bräcke, världens hemskaste håla, och hängde i deras frisörsalong, fick håret fixat av superduktiga Michaela som även dipdyeade det i mörkbrunt. Blev sjukt bra, så jävla nöjd! Nu försöker jag öppna en konservburk som driver mig på nerverna, har tagit mig en och en halv timme och den är bara öppnad en tredjedel... Annars tänkte jag plugga och kolla BB. Det vanliga. Imorgon har vi Nationellt prov och jag är inte nervös. Skönt. Blev ett långt inlägg men jag hade ju mycket att ta igen. Peace så hörs vi senare! ♥

Kommentarer
Anonym

ÄNTLIGEN tillbaka!!

2012-04-23 @ 21:20:28
URL: http://l
sara

haha oj, råkade skicka iväg kommentaren lite snabbt..

2012-04-23 @ 21:21:04
URL: http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0