You make me smile, even when we aren't talking.

© Pälsjacka - MQ Tröja - Bikbok Jeans - H&M Skor - Converse

Tjenis!
Plockade fram min älskade päls (fusk såklart) idag, till helsvart som vanligt. Älskar svart!
Blev lagomt stolt över att träffa Filip & Fredrik idag, haha åh jag älskar alla deras program och deras personligheter! Tycker att dom är så himla coola. Ikväll blir det troligtvis bio, den nya American Pie. Har hört lite blandat om den men jag vill se den! Hoppas på att den är bra.Hoppas ni inte har haft massa otur idag, fredag den trettonde.. Personligen så är tretton ett lyckonummer så jag är inte så orolig dessa dagar.. Haha! Kyss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0