I don't care if we talk about absolutely nothing, I just want to talk to you.

© Tog mig ett bad med Patriks bok, grymt bra än så länge!

Hej!
Hade suuuperlång skoldag idag, vilket gör att jag blir trött och sur så när jag kom hem slängde jag mig ner i badet där jag låg några timmar (utan skum, det var slut..) och nu känner jag mig superfräsch!
Dagens prestation är helt klart att jag lyckades simma 60 längder på ca 35 minuter!!!! Helt sjukt, trodde jag skulle dö men jag klarade det. Så jävla stolt. Nu kollar jag på the House of Bunny och ska lägga mig i sängen för att somna till den. Imorgon är det kort dag och sen ska jag umgås med fina flickor på kvällen. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0