I wanna be the girl who makes your bad days better.

© Dinnerpicture!

Hej!
Första praktikdagen gick jättebra, lite obekvämt att luncha på Wargen men det ordnar sig! Hela dagen har jag och Michaela packat ner och upp kläder som kom idag så vi har verkligen haft fullt upp. Imorgon är jag där också, så då får vi se vad vi hittar på!
Nu har jag precis ätit upp denna goda måltid som jag lagade istället för att äta färdiglåda. Ganska duktigt tycker jag, med mycket grönsaker och så! Nu ska jag smälta maten och läsa i min svenskabok och göra klart veckans uppgifter innan jag går och hämtar nattens sällskap, moffas hund! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0