It's not the way you plan it, it's how you make it happen.

© Tog en snabb bild på studion, men tänkte att jag kanske ska dra igång med det här igen?
Look of today: jeans - h&m kofta - vila linne - odd molly

Hello!
Ganska bra dag i skolan, ganska bra dag på träningen (bortsett från att jag fick stört ont i knät och har ett mysko blåmärke stort som en tallrik på armen..). En ganska bra dag i stora drag alltså!
Imorgon är det en lång och jobbig skoldag följd av kort träning och sedan middag med far + kolla in allt som händer här i stan. Blir nog toppen! Ska försöka lägga mig snart, good luck.. GODNATT!

Kommentarer
Lotta

Vad stor och vuxen du blivit stumpan! puss

2012-02-02 @ 21:13:47
Charlie

Svar Lotta: Haha jag vet! Är inte den lilla fjortisen du lämnade all alone längre! :D

2012-02-02 @ 23:14:48
URL: http://encheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0