You killed what was left of the good in me. I'm tired, so let me be broken.

© Kvällsfika, smoothie, macka och Sofis mode!

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!
Jag har saknat er, dig, bloggen! Men nu borde jag vara back on track.
Var som sagt med mamma och lillebror i måndags, firade han och kollade på film. Igår hade jag en hyfsat bra dag fram tills sista sekunderna i basketen. JAG GRÄT! 12,5 sekunder kvar, 81-81. Tillslut förlorade vi och det har resulterat till en jävligt dålig dag idag, varit bitchig och uppkäftig fast jag inte velat. Ikväll ska jag lägga mig i tid, försöka sova och vakna pigg och glad imorgon! Då ska jag simma 60 (!!) längder på idrotten och massa annat skoj men det blir nog bra....
GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0