A women need to love a bad man once or twice in her life to be thankful for a good one.

Godmorgon!
Igår hade jag träning med dessa snyggingar, flamsade ganska mycket as usual men började på en ny dans ialla fall! Ikväll blir det också träning med samma fina flickor och sen är det baaasket!
Idag på skolan ska vi ha hårstyling hela dagen, blir nog både roligt och intressant. Nu ska jag äta upp min frulle och välja kläder, har sån jävla ångest över något som inte ens är viktigt... Antar att jag inte är ensam om att inte veta vad jag ska ha på mig på morgonen? ;-)

Kommentarer
J

Hej! Jag var på basketen ikväll, och jag måste säga, du ser väldigt bra ut! Likaså så dansar du väldigt bra, inte för att jag är en dansexpert! :) Jag vet, det här är kanske inte något som en kille skulle säga men, du har väldigt fint hår, gillar den röda färgen! Aja, nu ska jag inte skriva mer, blir så långt! Kram

2012-01-10 @ 22:20:04
Charlie

Svar till J: Tack så himla mycket! Blir jätteglad när folk ger mig komplimanger! Kram på dig också :)

2012-01-10 @ 23:14:24
URL: http://encheese.blogg.se/
J

Det var så lite så! :) Jag är glad att jag kan glädja någon. Tavk själv, för uppträdandet, för den väldigt trevliga läsningen i bloggen samt tack för att du svarade, hihi! :) Kram

2012-01-10 @ 23:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0