Believe in your dreams, the future is yours.

Tjena!
Tog en skön sovmorgon då jag somnade runt sex imorse.. Sen åkte jag och mamma till Ica maxi för att handla hårfärg och pizza till middag. Min dag i korthet helt enkelt! Igår kom en extratidning ut tillsammans med Läns Tidningen, och vem hade inte ELVA bilder i den då? Jo jag! Tog några bilder för någon vecka sen när min pappa m.fl spelade pondhockey. Grymt kul att få sina bilder i tryck i en lokal tidning! Skulle kanske valt media ändå.. ;-)
Sov sött och lycka till i skolan! Själv tar mitt lov slut nu och imorgon sitter jag i skolbänken igen.. Dock har vi ansiktsbehandling hela dagen så det är inte synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0