Never let the reality get in the way of your dreams.

© Allmänt jag-bild. Detaljer på dagens, blev ingen bra helhetsbild.

Hej!
Idag gick jag upp tidigt och åkte iväg till skolan, slutade som vanligt tjugo i elva. Åkte ner till Kajsa en stund och sen hem, dock kom någon elektrikergubbe och gjorde strömavbrott hos oss, men nu är allt fixat!
Lyssnar på musik och tänker att jag kanske borde ta tag i skolan, men inte idag, inte nu. Lite senare ska jag in till flickorna och göra sallad, sen ska dom dansa, jag kan inte vara med då jag inte känner mig 100%, känner mig fortfarande varm och så. Så jag väntar med träning tills nästa vecka!
KLEMKLEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0