Other are great, but you could be greater.

Min biooutfit från i lördags + pälsjacka. Riktiga myskläder!

Hej!
Fick sluta någon timme tidigare då en lektion utgick, riktigt skönt! Fixade lite på stan och åkte hem för att packa, åker nämligen till pappsen idag. Ska snart äta + träna, så skönt!!! Fit for fight, fit for fight...
Love. ♥

Hur kan det vara så att det skiljer så otroligt mycket i utvecklingen från människa till människa? Speciellt på det psykiska planet, där borde man vara ganska jämn tycker jag. Men tydligen inte...

Kommentarer
sevve-Uppsalas sötase blogg

Tack så mycke! Va söt du är! Har du set Nu har du sett Uppsalas sötaste blogg. Min design och jag är nog vackrast av ALLA. Har nog många hatare men det sänker inte mig, får nog tåla de :/ Men du va en av alla söta puss på dig!

2012-01-11 @ 22:28:55
URL: http://sevve.blogg.se/
A D E L I N A

sv: är du duktig på det då? :D

2012-01-11 @ 22:31:46
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0