Some things you said, kept me up all night.

© Damn good looking girls - weheartit.com

Hello!
Sitter hemma i min soffa och chillar. Fick mina ögonfransar färgade imorse, så jag har inte behövt haft mascara på hela dagen. Älskar att ha långa, mörka ögonfransar!
I alla fall. Efter det var vi på en konsert och sen slutade vi, så jag har slöat några timmar nu, orkar inte riktigt ta tag i mitt liv. Måste packa och åka till pappsen, få i mig någon mat osv. Ibland är det jobbigt att vara människa.. HÖRS!

Kommentarer
Sevve-Uppsalas Sötaste Blogg

http://sevve.blogg.se/2012/january/iphone-4s-tavling.html#comment



Vinn en IPHONE 4S! Har en tävling i samarbete med Apple. Och mina läsare har chans att vinna en helt egen iphone 4S. Apple kontaktar vinnaren. Och det kan vara söta dus om vinner! Lycka till!

2012-01-30 @ 19:43:24
URL: http://sevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0