That feeling you get when you see his name appear on your phone.

© HAHAHA jag är så jävla rolig. Helt störd humor är vad jag har.....
Godmorgon!
Haha mina "godmorgoninlägg" blir alltid så sena... Men jag vaknade runt 10 fast klev upp 12 och duschade, smörjde in mig och åt frukost. Sen har jag gjort ansiktsmask och färgat ögonbryna, haha en riktigt liten spaförmiddag. Men nu känner jag mig mycket fräschare och friskare!
Vid fem ska jag möta en tjej för att kolla på en jacka, sen hem och laga middag. Ikväll ska jag ta det lugnt så att jag kan gå på skolan imorgon och förhoppningsvis vara med mina flickor och bästis imorgon kväll! HÖRS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0