Be with someone who makes you happy.

© Beauty is a light in the heart. (iphonebilderna snodda av Charlotta!)
 
TJEEEEEEENA! 
Nu är jag hemma igen, fast jag hade lätt kunnat stanna en vecka till. Underbart!! Detaljer är överskattat men som ni ser på mittenbilden längst upp så gick det ganska vilt till... Höhö! (Måste bara tillägga att armen överlevde, men dess tillstånd är oklart). Skönast på länge var i alla fall att få duscha i två timmar och chilla framför Spaniens vinst! Viva España! Nu ska jag gosa ner mig i min säng och njuta en stund för att sedan fortsätta längta tillbaka. Ses igen nästa år Borlänge! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0