Don't let him have the satisfaction of knowing you'll always be there waiting.

© Fall in love with someone who deserves your heart. Not someone who plays with it. 
 
HEEEEEEJ! 
Blev visst ingen mer mobiluppdatering, men fick lite krångel med appen och har ändå bara sovit dagarna i ända. Stockholmsvisiten blev inte riktigt som jag tänkt, inte alls.. Men tiden i Göteborg var underbar! Och var det otroligt skönt att få komma hem till sin egna soffa och säng för att fortsätta ligga och sjuka mig. Har bara några dagar kvar med min antibiotikakur och svullnaden har gått ner, men jag ser fortfarande för jävligt ut.. Jobbigt! 
Men nu ska jag mysa och sova, så hörs vi mer förhoppningsvis imorgon. KLEM ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0