I just want to remember us like we used to be, just two teenagers in love.

© I don't know what "we" are. Sometimes I feel like were really close and other days you threat me like a total stranger..
 
Tjenis! 
Fick problemos med internet igår, men nu verkar det vara löst. Shoppade lite nytt igår också, så det ska ni få se imorgon. Åker nämligen iväg nu ett tag, och tar inte med mig datorn och med tanke på hur appen fungerar blir det nog glest med inlägg, men jag ska försöka fixa några tidsinställda! 
Idag klev jag upp tidigt för att åka in till stan och göra en stor förändring, mer om det ikväll. Sen har jag solat och mamma har bränt bullar, hon gjorde en replay på min "nu-bränner-vi-ner-hela-köket" historian från förra året, då jag inte lyckades koka vatten och vi var en hårsmån från att behöva sanera. Så vi flydde hemmet och åkte på sportfältet för att se Bangkok spela. Riktigt söta killar! Ikväll är det middag på schemat men först ska jag vila/sova och sen packa packa packa. Hörs! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0