I remember what it feels like, to know love and have it taken away.

© Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.. 
 
Hej!
Har haft fullt upp med sjukstuga här senaste dagarna, så att sitta vid datorn kändes överflödigt. Armen är troligtvis bara stukad i alla fall, men jag är fortfarande halvt handikappad för att stödja eller lyfta tungt är helt uteslutet. Hoppas det läker fort, skulle egentligen dansat med mina fina flickor denna vecka men det går ju inte då.. Träffade Linus ikväll och var på invigningen av Storsjöcupen, så nu är hela stan proppad med norskar och andra små söta ungar. Vill också vara liten.... 
Men nu har Without a trace börjat, det som jag har väntat på hela dagen idag. Så ska se det, sen sova! Godnatt ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0