It must be true what people say. That only time can heal the pain.

Hej! Nu verkar blogg's app fungera igen. Ligger just nu i min säng i Stockholm och gråter, gråter av smärta och för att livet ska vara så jävla orättvist. Har varit sjuk 95% av resan, och när jag blev frisk så bränner jag mig i ansiktet och imorse vaknade jag med überstora läppar. Kan inte äta, knappt prata. Måste använda sugrör till allt. Fick en akut tid på vårdcentralen och dom sa att jag hade fått Stafylokocker, så jag fick en antibiotikakur på en vecka.. Nej med Gud så kul! Så jag lär väl ligga här i sängen tills på söndag då vi tar tåget hem.. Har inte så mycket för mig på dagarna så vi kanske hörs nåt mer. KLEM (bild från Liseberg i tisdags, me and my brother)


Kommentarer
sara

men fy vad jobbigt... lät inget vidare.. hoppas det blir bra innan du åker hem! krya!!

2012-07-14 @ 18:44:11
URL: http://londonblondin.blogg.se
Challe

Svar: Haha blev inte bättre.. Fick se Stockholm från min säng helt enkelt. Haha tur man åker tillbaka snart! Tack, börjar faktiskt bli lite bättre nu!

2012-07-15 @ 22:45:23
URL: http://encheese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0