I want you to be happy but I want to be the reason.

© I just want to be with you right now, even if you don't want to be with me. 
 
Hej! 
Börjar förstå nya blogg.se mer och mer, men ändå så är jag lite smått irriterad. Kan bero på att jag enbart använder min lilla 10,1" dator som är superseg och jag ser ungefär 3 centimeter av hemsidorna.. Men det kommer väl! 
Hade det supermysigt i Offerdal, fick två nya pojkvänner - Melker och Alo. Katt och hund, perfekt! Vi tog det lugnt, åt god mat och åkte båt bland annat. Idag har jag packat och packat, känns som att jag aldrig kommer bli färdig.. Och nu är det fotboll på teven, heja Spanien! KLEM ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0