I'm sick of being your second choice.

© I wish I could hate you, it would hurt less. 
 
Tjenis!
Händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu och hela denna dag har gått åt till att köpa tält och packa. Nu har jag precis målat naglarna och jag börjar känna mig mer och mer redo, för imorgon åker nämligen jag och Ellinor först till Gävle men sedan till Peace and love!!! Längtar ihjäl mig. Vi ska campa på lugn deluxe, men jag kommer nog dö ändå, även fast vi har allt man kan tänka sig. Camping har aldrig varit min grej, men det är ju en stor del av festivalupplevelsen! Kommer bli kung. 
Så vi hörs om cirkus en vecka, kommer varken ha dator eller iPhone med mig.. Ha en bäst vecka för det ska jag ha! Kanske vi ses där till och med? KLEMKLEM ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0