Do you ever think of me before you fall asleep?

© ....because I think of you, a lot.

Hej!
Slöade i soffan med pappa hela dagen istället för att ta tag i mitt liv och fixa massor. På kvällen åkte jag iallafall jag och Freddo till donken och sedan hem till honom, så jag kom hem för en stund sen.
Imorgon ska jag träna, åka in på stan och fixa några papper, helst måla om naglarna och packa! Hoppas jag är mer engagerad imorgon än idag, har känt mig på dåligt humör hela eftermiddagen och är en bitterf*tta mot alla.... Så nu ska jag sova och vakna pigg och glad imorgon! ♥

Kommentarer
Diman Dilir

fin bild!:)

2012-03-07 @ 16:03:20
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0