Every day is a new beginning. Take a deep breath and start again.

© weheartit.com JAG VILL HA SOMMAR NU!

Godmorgon!
Gårdagen spenderades med fina Isabell, vi satt först på isen och stekte innan vi gick in och åt på Pause. Efter att ha chillat med henne hela dagen så blev det träning och senare på kvällen packade jag ner min barndom i kartonger. Nej, jag ska inte flytta, inte än. Men jag var tvungen att få bort alla mina grejor så att en annan kan ta det som är kvar.
Idag är första dagen på mitt sportlov och jag har inte planerat någonting förutom träna fram tills på torsdag då jag har både träning och sen åker jag till Åre. Ska bli så jävla skönt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0