Expect nothing, accept everything and you will never be disappointed.

© Jag blir aldrig densamma som förut.

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en underbar weekend i Åre. Hade med mig kameran men tog inte en enda bild, skam. Men jag hade fullt upp med att chilla i puckeln, fastna i sittliften under snöstorm och umgås med fina människor. Har älskat livet hela helgen ♥
Imorgon är det dags för skola igen och jag har saknat mina flickor (fast Ellinor den jävlen är fortfarande utomlands.....) men jag skulle inte klaga på ett längre lov. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, bada och göra mig fräsch. Låter fett. KLEM ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin
RSS 2.0